آوا باکس
پی کو باکس
بی باکس
معرفی و آموزش ثبت نام و فعالیت در Probux

 

معرفی و آموزش ثبت نام و فعالیت در Probux

 

1- معرفی

 

وبسایت پرو باکس یکی از معتبر ترین سایت های کلیکی جهان است که برخی لقب معتبرترین سایت کلیکی جهان و بعضی لقب دومین سایت کلیکی جهان( از لحظ اعتبار) را به آن داده اند. در پرو باکس با فعالیت درست و برنامه ریزی میتوانید تا میلیونها دلار کسب درآمد کنید. سایت پرو باکس دارای سود معقول و بسیتر خوبی است و حتی بدون سرمایه گذاری هم میتوانید از آن کسب درآمد کنید ولی اگر سرمایه گذاری کنید میتوانید سریعتر به درآمد میلیونی و بیشتر برسید.

 

پرو باکس از سال 2012 فعالیت خود را رسما شروع کرد و الان بیش از 2 سال است که بدون مشکل به فعالیت خود ادامه داده است. از مهترین ویژگی های پرو باکس میتوان پرداخت لحظه ای و خودکار آن را نام برد یعنی زمانی که شما درخواست برداشت ارسال میکنید پول حداکثر تا 2 دقیقه بعد در حساب شماست. این سایت با کاربران ایرانی هیچ مشکلی ندارد و به راحتی میتوانید در آن فعالیت کنید. پرو باکس برای هر کلیک اعضای رایگان و استاندارد خود 1 سنت میپردازد و با ارتقای عضویت میتوانید تا 2 سنت برای هر کلیک 30 ثانیه ای دریافت کنید. سایت پرو باکس به حساب پیزا (آموزش افتتاح این حساب در سایت ما موجود است) و پی پال و نت لر پرداختی لحظه ای دارد و هیچ نیازی نیست که حساب شما وریفاش شده باشد یا نباشد.

 

پرو باکس دارای اسپانسر های دایمی و معتبر میباشد و رتبه ی الکسای بسیار خوبی هم دارد و دارای گواهی اتصال امن برای ورود و فعالیت میباشد که امنیت سایت را چند برابر میکند.

 

در حال حاضر پرو باکس دارای بیش از 18 میلیون کاربر از سراسر جهان است که بیش از 90% این کاربران فعال هستند و روزانه آگهی های سایت را مشاهده میکنند و تا به حال این سایت بیش از 86 میلیون دلار به کاربران خود پرداخت کرده است که نشاندهنده ی اعتبار و صداقت این سایت است.

 

2- ثبت نام و عضویت

 

 

جهت عضویت در پرو باکس روی بنر زیر کلیک کنید

 

 

 

سپس در بالای صفحه سمت راست روی کلمه ی Register کلیک کنید

 

 

 

 

در صفحه ی باز شده مشخصات خود را جهت ثبت نام وارد کنید

 

 

 

 

دقت کنید در قسمت Referrer اگر هیچ نامی وجود نداشت نام کاربری زیر را کپی کنید و در آنجا وارد کنید

mkheiriasl

سپس بر روی Create My Account کلیک کنید تا ثبتنام شما کامل شود

حالا باید به ایمیل خود مراجعه کنید و روی لینک فعالسازی حساب کاربری خود کلیک کنید تا حساب شما فعال شود ( اگر پس از چند دقیقه ایمیل به صندوق ورودی شما نیامد صندوق اسپم ایمیل را چک کنید

حالا دیگر شما هم یکی از اعضای پرو باکس شده اید و با موفقیت مراحل عضویت را پشت سر گذاشته اید.

 

 

3- ورود به حساب کاربری

 

پس از ثبتنام و فعالسازی حساب کاربری شما دیگر میتوانید وارد حساب کاربری خود شوید

برای این کار به سایت پرو باکس مراجعه کنید و در سمت راست بالای صفحه بر روی کمله ی login

کلیک کنید

 

 

حالا در صفحه ی باز شده مشخصات خود را وارد کنید

 

 

 

بعد از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود بر روی دکمه ی آبی رنگ LOGIN کلیک کنید و صبر کنید تا وارد حساب کاربری خود شوید

 

 

4- مشاهده آگهی و کسب درآمد

 

پس از ورود به حساب کاربری در پرو باکس میتوانید شروع بع کسب درآمد کنید که درآمد اصلی شما در این سایت از طریق کلیک کردن و مشاهده ی تبلیغات است. برای کسب درآمد از دیدن تبلیغات ابتدا در حساب کاربری خود بر روی View Ads کلیک کنید

 

 

 

در صفحه ی باز شده معمولا 3 نوع آگهی وجود دارد, آگهی های صورتی رنگ و سبز رنگ که با دیدن آنها 0.001 دلار دریافت میکنید و هیچ اجباری برای کلیک کردن و مشاهده ی این آگهی ها نیست ولی با دیدن این آگهی ها هم میتوانید درآمد بیشتری کسب کنید. کار اصلی ما کلیک بر روی آگهیهای نارنجی رنگ پایین صفحه است, با کلیک بر روی هر آگهی نارنجی رنگ 1 سنت ( به پول ایران حدود 35 است) کسب میکنید و از کلیک های زیر مجموعه های شما بر روی این آگهی های نارنجی هم کسب درآمد میکنید. شما باید هر روز بر روی 4 آگهی نارنجی رنگ کلیک کنید.

 

 

 

پس از کلیک بر روی یکی از آگهی های نارنجی در پنجره ی جدید آگهی بارگذاری میشود

 

 

 

باید صبر کنید تا نوار نمایش داده شده در بالای صفحه پر شود

 

 

 

و پس از نمایش دادن پیام زیر میتوانید پنجره ی آگهی را ببندید و آگهی های بعدی را مشاهده کنید

 

 

 

پس از مشاهده ی هر 4 آگهی نارنجی یکبار صفحه را رفرش کنید تا اطمینان پیدا کنید که تمام آگهی ها مشاهده شده, آگهی هایی که مشاهده شده اند به رنگ خاکستری تغییر میکنند و تا روز بعد نمیتوانید از آنها کسب درآمد کنید

 

 

 

 

5- جذب زیرمجموعه دائمی

 

زیر مجموعه ی رایگان و مستقیم به زیر مجموعه هایی گفته میشوند که از طریق لینک مخصوص شما در یک وبسایت عضو میشوند و در واقع شما معرف آنها هستید و سایت میزبان هم به عنوان هدیه مبلغی بابت هر کلیک زیر مجموعه برای شما هدیه میدهد ( توجه کنید که هیچ مبلغی از درآمد زیر مجموعه کسر نمیشود ) . بهتر است که شما هم برای عضویت زیر مجموعه ی کسی شوید تا دیگران هم زیر مجموعه ی شما شوند.پس از ورود به حساب کاربری خود در پروباکس در صفحه ی اصلی حساب کاربری لینک زیر مجموعه گیری شما وجود دارد, مانند تصویر زیر که در پایان لینک نام کاربری شما قرار دارد

 

 

 

همچنین شما میتوانید با کلیک بر روی لینک  Get Referrals که در ستون سمت چپ حساب کاربری شما قرار دارد وارد صفحه ی دریافت لینک زیر مجموه گیری و بنر زیرمجموعه گیری خود شوید

 

 

در این صفحه از طریق قسمت Show My UserName میتوانید تنظیم کنید که نام کاربری شما در لینک زیر مجموعه گیری نمایش داده شود و یا به صوت یک کد مخفی نمایش داده شود. در زیر بنر چند 2 نوع کد قرار دارد که پیشنهاد میکنیم از کد اول که به صورت html است و در قالب سایتها و وبلاگها و بسیاری از سایتها قابل استفاده است استفاده کنید. کد دوم را میتوانید برای قرار دادن در انجمن ها استفاده کنید.

 

 

6- اجاره زیرمجموعه از خود سایت

 

شما وقتی بر روی لینک کلیک میکنید پول وارد حسابتون میشه، وقتی وارد اکانتتون میشد در صفحه اول در قسمت وسط صفحه میزان درآمد کسب شده شما نمایش داده شده. در یک کادر مربع شکل در سمت راست هم چهار گزینه هست که یکی رفرال هست. شما برای خرید رفرال باید از این قسمت اقدام کنید. اما قبل از اون باید پول کسب شده را از قسمت Main balance به کیف پول خرید رفرال یا Rental balance انتقال بدید. برای اینکار در کادر مربع وسط بر روی عبارت روبروی Rental balance کلیک کنید. در صفحه باز شده 4 راه برای کسب اتقال پول به این قسمت هست. 3 راه از بیرون یعنی پی پال paypal و پیزا payza و لیبرتی رزرو  یک راه از حساب اصلی درون سایت ما فعلا میخوایم از حساب اصلی بیاریم اما میتونیم از خارج از حساب هم پول بیاریم و مستقیم یه دسته رفرال مثلا 50 تایی بگیریم. ما بر روی probux main blance یعنی اولین گزینه از سمت چپ کلیک میکنیم و با فلش هایی که اونجا هست مبلغ انتقالی رو کم و زیاد میکنیم و مبلغ مورد نظرمون رو منتقل میکنیم.

بعد ار انتقال بر روی My Accunt در قسمت بالای سایت کلیک میکنیم و از آنجا هم در کادر مربع شکل سمت راست بر روی رفرال کلیک میکنیم و رفرال اجاره ای رو دریافت میکنیم.

 

 

7- آشنایی با محیط کاربری حسابتان در probux

 

تصویر زیر ، تصویر حساب کاربری من هست که با اجازتون اطلاعات شخصی حسابم رو با رنگ سیاه پوشوندم .
 توی این تصویر من قسمت های مهم رو که باید اشنا باشید شماره گذاری کردم که به ترتیب واستون توضیح میدم  
 
 

 

 

 

 

شماره 1 my account:

اینجا صفحه حساب شما هست و هر بار هم که خواستین صفحتون رو refresh  کنید و یا به قسمت اطلاعات اصلی حسابتون برید میتونید روش کلیک کنید .
 

شماره 2 view ads:

  روش نوشته (view ads  (View Advertisementیعنی دیدن تبلیغات، اینجا همون جای اصلی سایت هست که شما هر روز باهاش سروکار دارید و با کلیک کردن روی این گزینه میتونید به صفحه تبلیغات وارد بشید و یکی یکی روی تبلیغات کلیک کنید و برای دیدن هر کدام مبلغی پول به حسابتان میاد. ( لطفا فعلا روی اگهی ها کلیک نکنید ، چون مطلب بعدی به طور کامل در مورد کلیک بر رو آگهی ها و نحوه کار با آنها هست ) پلیز صبور باشید صبور . 

 

شماره 3 logout:

اینجا نوشته Logout به معنای خروج هست ، وقتی کارتون کلا در probux  تمام شد و خواستین از سایت حارج بشید ، باید روی گزینه شماره 3 یا همون Logout  کلیک کنید که از حسابتان خارج بشید .

 

شماره 4 your referral link:

اینجا لینک ریفرال یا زیر مجموعه گیریتونه که تو قسمتهای بعد درباره زیرمجموعه بیشتر توضیح میدم فعلا نرید سراغش همینجارو بچسب 

اگه کسی بخواد بیاد زیرمجموعه شما بشه باید ازین لینک استفاده کنه 

 

 
شماره 5 membership:

این قسمت نوع عضویت شما در سایت پروباکس رو نشون میده ، اگر تازه ثبت نام کرده اید ، حساب شما استاندارد هست و توی این قسمت کلمه Standard  نشون داده میشه ، 

 

شماره 6 ads clicked:

این قسمت تعداد کلیک هایی که کردید رو نشون میده 

 

شماره 7 main balance:

اینجا موجودی حساب شما رو به دلار نشون میده و هر روز هر مقدار که شما اگهی کلیک کنید ، پولی که به حسابتان میاد رو در واقع توی این قسمت میتونید ببینید .

شماره 8 rental balance: 

این قسمت یک حسابی هست که از موجودیتون توش میریزید برای انجا یک سری کارها مثل اجاره زیرمجموعه ، مثل خرید حساب طلائی ( که در مطالب آینده در مورد این گزینه ، در مورد زیرمجموعه ، در مورد حساب طلایی و همه توضیح میدهم ) الان فقط بدونید که این گزینه هایی که توی حسابتون میبینید چی هستند 

 

شماره 9 My Referrals:

این قسمت تعداد زیر مجموعه های شما رو نشون میده 

زیر مجموعه اجاره ای رو بهش میگن   Rent referral

زیر مجموعه مستقیم رو بهش میگن   Direct referral


شماره 10 upgrade: 

این قسمت برای تبدیل حسابتون از استاندارد به طلایی یا نوع دیگه استفاده میشه که توی پست های بعدی دراین باره کامل توضیح دادم 

  

شماره 11 referrals: 

ازین قسمت برای اجاره کردن زیر مجموعه استفاده میشه 

 

شماره 12 cashout: 

هر زمان موجوده حسابتون به 5 دلار رسید شما میتونید  موجودی حسابتون رو به حساب شخصیتون انتقال بدید و شما باید روی این گزینه کلیک کنید که فکر کنم شیرین ترین قسمت همینجا باشه .  

 

شماره 13 task:

این قسمت رو بارنگ قرمز و اخرین شماره گذاشتم چون مهم بود 

 از این گزینه هم میتونید پول دربیارید  که بهش به اصطلاح میگن mini job 

 وقتی وارد این گزینه میشید یکسری تسکها و تستها هست که اگه هر کدومشون رو انجام بدین یک مبلغی پول به حسابتون میاد ، قبل از اینکه وارد اون تستها بشید ، قیمتش رو روش نوشته و میتونید ببینید و گفته که اگه کامل به سوالات دورن این تسک پاسخ بدید اینقدر بهتون میدیم و بعد از انجام دادن به طور صیحیح همون لحظه پول به حسابتون میاد .

 

 

 

8- سوالات متداول

 

  • من چندتا حساب میتونم توی پروباکس داشته باشم ؟

هر نفر با یک کامپیوتر و یک خط اینترنت ( IP ) ، فقط و فقط میتونه یک حساب باز کنه ، یعنی فقط میتونه یک بار ثبتنام کنه ، اگر حساب دیگری باز کنه ، هر دوتاش بسته میشه و هر چی پول هم توی حساب باشه از دست میره و دیگه قابل برگشت نیست .

دقت کنید که هر خط اینترنت یک آی پی آدرس داره ( IP ) و وقتی شما ثبتنام میکنید این آی پی آدرس در سیستم ثبت میشه و اگه کس دیگری با این آی پی ثبتنام کنه ، هر دونفر حسابشان بسته میشه .

 

  • ما توی خونه یک خط اینترنت داریم و یکی دیگر از اعضای خوانواده ام میخواهند عضو پروباکس شود ، میتوانم با VPN آی پی رو تغییر بدم و براش یک حساب باز کنم در پروباکس ؟

تحث هیچ شرایطی همچین کاری نکنید ، چون 2 تا از بزرگترن شرکتهای امنیتی دنیا ، سایت پروباکس رو ساپورت میکنند و اگر این کار را بکنید در همون لحظه همه حسابهاتون بسته میشه .

 

  • پس چطوری میتونم برای یک نفر دیگر از اعضای خانواده ام در پروباکس ثبت نام کنم ؟

اگر کس دیگری از اعضای خانواده تان میخواهند عضو پروباکس شود ، باید یک خط اینترنت جدا و یک کامپیوتر برای خودش تهیه کند ، در غیر اینصورت اگر با اینترنت و کامپیوتری که شما ثبتنام کرده اید ، این کار رو انجام بده و حتی آی پی رو تغییر بده ، حساب دو نفرتون بسته میشه .

 

  • آیا من فقط باید با آی پی آدرس و اینترنت و کامپیوتری که حساب باز کرده ام  همیشه کار کنم و نمیتونم  اینترنت دیگه ای و کامپیوتر دیگه ای استفاده کنم و وارد حسابم بشم و کار کنم ؟

برای وارد شدن به حسابتون و اینکه ببینید چه خبره و فقط بخواهید حسابتون رو چک کنید میتونید از هر جا و هر منطقه و هر اینترنت و هر کامپیوتری که جلوی دستتون هست وارد حسابتون بشید و فقط حسابتون رو ببینید و چک کنید ، ولی نمیتونید کار خاصی انجام بدین مثل کلیک کردن اگهی ها ، در مورد کلیک کردن آگهی موارد بعدی رو بخونید .

 

 

  • آیا بدون اینکه من کلیکی کنم درآمد حاصل از کلیک رفرال های من به حسابم واریز میشود؟

 

خیر، شما باید حتما روزی 4 کلیک داشته باشید تا کل مبلغ حاصل از پورسانت رفرال های شما به حسابتون واریز بشه. این هم منطقی چون اگه همه رفرال بگیرن  کسی کلیک نکنه شما خودتون که زیر مجموعه کس دیگه ای هستید هیچ سودی به بالا سرست نمیروسونی. زیر مجموعه شما هم اگه این کار رو کنه یک دور باطل میشه. پس این شرط برای پرهیز از این دور باطل لازمه.

 

 

  • اگر یکی از قوانین سایت را رعایت نکنم و حسابم بسته بشه ، پولی که توی حسابم هست و خودم کار کردم چی میشه ؟

هر زمان حسابی بسته میشه ، پولی که توی حساب هست غیر قابل برگشته ، بسته شدن حساب یعنی از دست دادن همه چیز دیگه .

 

  • اگر حسابم بسته بشه دوباره میتونم ثبت نام کنم ؟

برای ثبت نام مجدد باید با Username  و ایمیل جدید ثبتنام کنید ولی سعی کنید که کاری انجام ندین حسابتون بسته بشه چون ممکنه برای بار بعدی اجازه نده اکثر اوقات.

 

  • اگر از روزی که ثبت نام میکنم چند روز وارد حسابم نشم و کار نکنم ، آیا حسابم بسته میشه ؟

از روزی که ثبت نام میکنید تا 72 ساعت بعدش اگه هیچ کاری نکنید و آگهی کلیک نکنید ، حسابتون بسته میشه ، چون سیستم میبینه که فقط ثبت نام کردین و جای یک نفر دیگرو الکی گرفتین و هیچ فعالیتی هم نمیکنید .

 

  • من در پروباکس همیشه فعال هستم و برای مدت چند روز به اینترنت دسترسی ندارم و نمیتونم وارد حسابم بشم ، آیا حسابم بسته میشه ؟

اگر شما در حین کار مشکلی براتون پیش بیاد ، درصورتی که 30 روز هیچ فعالیتی نکنید ، حسابتون بسته میشه البته به صورت موقت و باید درخواست بدین که براتون باز کنند.

ولی اگر بعد ا مدتی فعالیت در پروباکس ، برای مدت 60 روز هیچ فعالیتی نداشته باشید ، حسابتان برای همیشه بسته میشه و هر چی پول توش هست از دستتون میره .

 

  • من بعد از مدتی باید به کشور دیگری بروم آیا میتوانم در کشور جدید حسابم را داشته باشم ؟

هیچ مشکلی نیست و میتونید در کشور جدید وارد حسابتون بشید و کارتون رو ادامه بدین .

 

  • آیا مدیر پروباکس بدون دلیل حساب کسی را میبندد؟

فقط در صورتی که یکی از قوانی سایت را رعایت نکنید حسابتان بسته میشه .

 

  • آیا میتوانم حسابم را به نام کس دیگری انتقال بدهم ؟

به هیچ عنوان این کار امکان پذیر نیست .

 

  • آیا میتوانم یوزرنیمم ( Username ) را تغییر بدم ؟

به هیچ عنوان این کار امکان پذیر نیست .

 

  • آیا میتوانم پسووردم را عوض کنم ؟

هیچ مشکلی نداره و این کار رو میتونید در قسمت Setting  گزینه Personal  انجام بدین .

 

استراتژی برتر

بهترین استراتژی برای شروع از 0$ در هر روز تا رسیدن به حداقل 40$ در آمد در روز میدونم در کوتاهترین زمان ممکن و بدون هیچ سرمایه ی اولیه ای .

کلیک کنید

 

 

 

پیروز و سربلند باشید، دوستانتان را یاری کنید